تقدیر وزیر کشور از دست‌اندرکاران نمایشگاه دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور «بالاترین خدمت»

وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور، گفت: افراد دارای معلولیت توانمندی‌های ارزشمندی دارند و این باور را ایجاد کردند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، سردار «احمد وحیدی» وزیر کشور در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و خدمات سازمان بهزیستی کشور تحت عنوان بالاترین خدمت همزمان با پنجمین روز گرامیداشت هفته بهزیستی، گفت: نمایشگاه «بالاترین خدمت» از چند بعد بسیار ارزشمند بود؛ اول اینکه توانمندی افرادی را به منصه ظهور گذاشتند که برخی از افراد جامعه فکر می‌کنند ناتوان هستند در صورتی که توانمندی‌های ارزشمندی دارند و این باور را ایجاد کردند که می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند.

وزیر کشور با بیان اینکه نمایش دستاوردهای افراد دارای معلولیت حمایت مردم نوع‌دوست را به همراه دارد، تصریح کرد: این گردهمایی و اجتماع افراد با توانایی‌های متفاوت، دلگرمی و صمیمیت را بین آنها افزایش می‌دهد و از انزوا و تنهایی به دور خواهند ماند و همچنین خلاقیت‌های نوین و جدیدی ایجاد خواهد شد تا در خدمت این عزیزان قرار گیرد که این اقدام شایسته تقدیر است.

وی در پایان مناسب‌سازی را یک جریان دائمی برشمرد و یادآور شد: در کمیسیون مربوطه در حال احصاء خلاءهای موجود است تا آنها را رفع کند؛ این مهم جزء تکالیف ماست و تا بهبود مستمر و حصول نتیجه ادامه خواهیم داد.

کد خبر 61893

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد